понедељак, 28. јануар 2013.

Звезда, Звезда



Ударио сам по неким озбиљнијим и животнијим темама у последње време, па реко ајде мало да размрдам вијуге уз неку лаганицу.
Лаганица су наравно неке необавезније али опет исто важне ствари. Фудбал. Кад кажем фудбал, мислим Црвена Звезда. 

Нисам ја сад неки навијач, како бих и могао бити. Не стоји ми више да се гурам са клинцима и да хулиганишем. Заправо хулиганство никад није ни било у оптицају, сем у мислима. Моје навијање се свело на то да пратим резултате и погледам неку уткамицу уживо или на ТВ. Да читам вести из вољеног клуба, а вести ко да су са ратишта.

Наравно ради се о сукобу Човић-Џајић који је додатно наштетио клубу, али је донео и низ пошалица у народу. Партизановци прозивају, што је сасвим у реду, јер би ми вероватно и више прозивали да је код њих неки скандал.

Иначе да напоменем да уопште нисам анти-партизановац, и ако сам звездаш. У принципу не пратим збивања у њиховом клубу, али немам ништа ни против било кога из тог клуба. И ако је ова земља мала, има места и за Звезду и за Партизан, а волео бих и за још неки већи клуб.  Чисто да буде интересантније. 

Да се вратим на Човића и Џају. Мислим да је Џаја сувише полетео и да мисли да је недодирљив. Наравно да је Џаја у срцу свакога звездаша, али могуће да неки бајпас на том срцу треба да се уради.  Човић је опет класичан кадровик, али и радник са резултатима. Није као фаца толико омиљен, али је важан шраф. 

Опет се мислим да је боље што у звезди шефују по старим комунистичким принципима. Састанчења, бордови директора, и друго што ме везује за бивши систем, него да је Звезду купио неки тајкун. Мислим да ми тада Звезда не би толико значила. 

Да се разумемо, ни Човић, ни Џаја нису незамењиви, али је само питање да ли ико хоће да седне у столицу која се стално љуља, а нон стоп је изложена погледима и гласинама. Био би ред више да се консолидујемо. Није све ни у самом фудбалском тиму. Ако се љуља на броду, ни посада не може да испуњава задатке како ваља. А у клубу се љуља поодавно. Отприлике од када нема ни титуле. 

Ма биће боље. Црћи ће и комшији крава.


Нема коментара:

Постави коментар