уторак, 5. фебруар 2013.

Ја те волим Србијо



Хоћу ове године да посетим нека места по Србији у којима никада нисам био, или сам се задржао релативно кратко. Заиста је дугачка та листа, и нек одем у 3 града и урадио сам доста. Можда најбоље да одем у три различита региона. Прво ми пада на памет Сомбор, Зрењанин, Бела Црква, Лесковац, Пирот, Нови Пазар, Сјеница...

Како да организујем та путовања? Хоћу баш да путујем ко некада. Можда идем и возом, где то буде могло. Мораћу само прво да се добро распитам за смештај. Нисам чак ни сигуран да је то у овим градовима могуће у некој социјалној варијанти, а хотели ми нису ни на памети. 

На одмор ћу у марту, па ако време послужи ето ме Србијо. Србијо мајко и маћехо. А какав сам син, и не треба да будеш нешто боља према мени, од неке зле маћехе. 

Срећа па сви ти градови могу да се обиђу за један дан, и да се види све. Ја сам навикао на београдске даљине, па ми је све друго кратко и брзо.

Баш бих волео да ми овај план успе.

Нема коментара:

Постави коментар