среда, 2. јануар 2013.

Неред или ред?

Да ли сте од оних људи који се боље сналазе у неком свом креативном нереду, него реду?
Да ли вам увек на радном столу поред тастатуре и миша, стоје и неки папирићи од пре 3 месеца, који вам одавно и не требају, али вам је глупо да их баците, а не знате где бисте их друго одложили?
Да ли вам у радионици алат је на све стране, а у шупу не смете ни да уђете?



Не могу да кажем да спадам и у једну или другу групу, али дефинитивно више код мене преовлађује овај неред. Када све што треба доведем у ред, и сложим тамо где би требало да припада, не умем баш најбоље ни да се снађем.
Храна која ми је по разним оставама и тераси, за мене као да не постоји. И ако је све то на корак два од кухиње, то је за мене изгубљена храна. Што ми није на очима, није ми ни у стомаку.
Тако и они разни кухињски апарати. Ако нису распаковани и не стоје на столу, заборавим их и испадне да буду коришћени евентуално пар пута. После када сређујем, видим их, и падне ми на памет да нешто са њима урадим, али обично само обришем прашину и вратим их у ћошак који сам им и наменио.

Зашто?

Да не причам о компјутерским деловима и периферији коју имам похрањену по фиокама. Није то нешто што ми не треба, али када је све сређено, то је за мене неупотребљиво.
Када је све разбацано или на гомили, онда се и користи.

Посебна прича је и за књиге. Ако су све сложене у полице служе само за изложбу. Ако су по пар њих на столовима, или затрпане другим папирчинама, онда се и читају.

Зашто?


Нема коментара:

Постави коментар