четвртак, 3. јануар 2013.

Будимпешта

Да са причом о Будимпешти завршим своје подсећање на прошлогодишња путовања, јер после Мађарске нисам нигде више ишао.


У Мађу сам отишао са Жапцем. Ишли смо возом. То путовање возом је прича за себе, и чини да се овог путовања сећам на један посебан начин, јер пре тога возом сам ишао можда пре 10-так година. Стање у Железници какво је, није ми стварало неку жељу за таквим путовањем, али ето негде смо Жабац и ја преломили и купили карте. 
Путовали смо тачно 8 сати од Београда до Будимпеште (Келети) и исто толико назад. Нисам веровао да возови могу да буду толико тачни, поготово што је и царина тркељисала и кочила бар сат времена. Али опет све је било по реду вожње. 

У одласку смо били сами у купеу и углавном смо дремали. Чак нити једном нисам отишао у клозет, а то је између осталог био још један од разлога за путовање возом. Могућност да се шеткам и устанем кад хоћу, као и да идем у ве це. Нити сам се шеткао нешто посебно, а ето ни ве-це ме није зазивао. 

У Будимпешти смо били у 6 сати изјутра и до 9 нисмо конкретно ништа могли ни да урадимо, јер ништа и не ради до тих сати. То време смо искористили да се маскимално прошетамо кроз Ракоци улицу која води од Железничке станице, па до Дунава и која је на неки начин жила куцавица овога града. Бирали смо хостеле којих је највише управо у Ракоци улици. 
Сам град је мени прилично познат, јер сам више пута био у Будимпешти, али увек је она згодна,  за један леп одмор и шетњу. Увек нешто ново откријем или пробам од клопе. 

Жабац раније није био у Будимпешти па сам му био нека врста туристичког водича. Возикали смо се метроом, шетали Будимом и Пештом, Маргет Сигетом, фоткали, радили у принципу све оно што може класичан туриста да ради. 



Имали смо ми ту неких необичних сусрета, као што је када нам је пришла курва и понудила нешто из асортимана својих услуга, али ми смо туристи а не секс-туристи, па је тужног лица нас оставила на миру. Тај сусрет је био у Ваци улици, која је пандан нашој Кнез Михајловој. 

Нисмо ништа посебно куповали јер нам то није ни била намера, али се опет потрошило око 50-так еврића на клопу, пиће, и ситнице. 

При повратку, купе је био пун. У њему су седела два млада немца, која су проговорила две-три реченице од тренутка када су ушла, па до Београда када су изашли. Био је један мађар, који је сишао на самој граници, и после је ушао неки суботичанин који студира у Новом Саду. Целој тој шароликој екипи, драж даје, јер Жабац и ја, нисмо уста затварали тих 8 сати пута. Могу мислити како су нас доживљавали остали сапутници, али нама је и био циљ да се шегачимо. Млели смо само тако. Теме су биле од кувања, штрикања, фудбала, трачева, филмова.. ма све смо претресли. Осам сати пута је прошло за час.

Нема коментара:

Постави коментар