уторак, 1. јануар 2013.

Са дочека 2013.

Баш као кад сам био клинац.

Ишао сам код другара. Тамо смо одгледали прву епизоде серије Монтевидео 2. Угостио ме је са пар посних шницли.
Отишао сам након тога кући и одрадио сет вежби (бајсић, истезање, натезање, затезање и остала зе-зања).
Затим је дошао другар код мене.
Слушали смо супер музику на радију и бацали поглед на ТВ.
Окитио сам прозор са лампионима па је атмосфера била делом ко у дискотеци. Само је фалила диско кугла.






Он је пио кока колу и јео посне колаче, а ја сам дрндао мандарине.

Коментари како је програм на ТВ-у лош су уобичајени и то је једна од главних тема у току вечери у вероватно 90 посто пензионерских домова.

Кад је наступила поноћ, жеље, честитке и све по реду. Затим смо мало ослушкивали пуцњаву и гледали напоље да ли има каквог ватромета, али чак и да га је било, нисмо ништа видели јер је била нека маглуштина.

Отишли смо затим код њега опет. Честитали његовима и мало бацили поглед на интернет. Већ ми се приспавало, па сам отишао кући и легао око 00.30. Узео сам читао старе новине, док већ нисам могао да држим очи отворене, што је врло брзо уследило.

Имао сам неко непријатно буђење око тројке. Превртао сам се десетак минута, и видим ништа од сна. Упалио сам светло и читао књигу једно 20 минута, док ми се поново није приспавало. Сад размишљам због чега ме је кошмар дрмнуо из сна.

Устао сам око 8.30, клопао и преслушао вести. Сад ћу да се бацим до Дунава. Мој Дунаааавеееее, што би запевали Ђелићи из ЈУ групе. Да видим да ли је река тамо где је била и да осмотрим екипу која се шета.
Осећам да су то све трезвењаци од синоћ и бабе и деде.

-------------
Ево да дорадим поруку.
Вратио сам се из шетње и лепо је било. Екипа ко из снова на улици. Кучкари, пензоси и ентузијасти. Чак сам видео и једног човека и девојку, како возе бицикл. Морам рећи да сам се мало наложио да и ја свог двоточкаша упрегнем, али ме је ипак оштрина ваздуха убедила да се држим свог собног. Бар док не буде 10-так степени изнад нуле. 

Од силних продавница и кафића, сплавова, ради само трафика у Главној улици у Земуну. Градска чистоћа ради исто тако. Камионет са четкама је пролазиo и чистио улицу, а и нека тета која је купила ђубре са шеталишта. Свака част. Надам се да бар добијају дуплу дневницу.

1 коментар: