среда, 16. јануар 2013.

Шта то Исак има против Џолета (као да то Џолета баш брига!)



У претходној поруци сам коментарисао лик и дело једне од јавних личности у Србији, па да наставим у том смеру.

Овај пут ми је на памет пао Џоле. Моја омиљена омражена личност. Кад бирам да неког не волем онда бирам њега. Народњаке не рачунам. Одвише су смешни да би их коментарисао.
Прича се да према Џолету нема средине. Волеш га или не волеш. И то је за Џолета добро. Значи да оставља утисак и да му је траг дубок. 

Џолета сам много волео. Кад сам био мали и кад је Џоле био мали. Онда је Џоле полетео а ја сам одрастао и постао још мањи, и ту се створио негде јаз.
Баш брига Џолета што га неки јеша не воле, али јешу је брига што не воле Џолета јер би хтео да га воле.

О стваралаштву Ђ.Б. је излишно причати. Он је више него остварен и признат, тако да не бих ни смео да га оспоравам у том правцу. Неке његове песме волем, друге мало мање, треће не волем уопште, али у принципу Ђ.Б. је донео заиста пуно музичкој сцени, ма колико као певач био скроман, као аутор је велики.

Књижевно није признат, мада сам са великом страшћу и осмехом читао његова прозна дела. 

Шта је дакле то што од Ђ.Б. прави моју омражену јавну личност. 

1. Ђ.Б. је циничан а не ироничан.

2. Ђ.Б. сматра да је позван да исправља криву Дрину, и у својим покушајима је само још више криви.

3. Ђ.Б. се понаша као лидер секте, а његови обожаваоци су попут овчица испраног ума. 

4. Ђ.Б. је од распеваног и ведрог лале, постао надрндани војвођанер.

5. Ђ.Б. је исувише важан да би о њему могло да се шути.

Пуно жеље за здравље, срећу, у породици и послу, желим Џолету, и да се више бави музиком, а мање осталим стварима. 

Од јавних личности у кош са Џолетом стављам и Г.Т. али је она доста млађа, а и женско је, да бих износио зашто је нешто не готивим. Г.Т. још више брига што је на Исаковој бан листи. 


Нема коментара:

Постави коментар