среда, 13. фебруар 2013.

Униформе за децу


Размишљам о томе што сам прочитао да у многим школама разматрају да врате школске униформе, и паде ми нешто на памет. 
Генерације из времена мог школовања, су носиле униформе. То је потрајало кроз ниже разреде, касније од петог до осмог нисмо више носили. Не знам да ли су ови клинци што су остали за нама у нижим разредима наставили, или је то тада био неки прекид, који се више никад није завршио.

Једно куче је данас почело да лаје на неког војака. Само што се није отргло са повоца своје газдарице. Ова се жена после извињавала са речима: "Опростите молим вас, такав је само према униформисанима!" Питам се да ли би онда то куче било такво и према униформисаним ђацима. Мада сам ту епизоду са кучетом навео не због тога, већ да би нагласио и однос према униформисаним лицима који се и кроз школовање развија у свести младих људи. 

Ако би кроз школу пролазили у униформама, мислим да би имали један здрав однос и касније у животу према неким другим униформама (полицајци, војаци), него што их имају сада. 

Наше уноформе су биле веома лоше по изгледу. Тегет и од материјала од којег су прављени сви радни комбинезони, тако да смо заправо ми сви били по изгледу "мали мајистори". Имали смо и амблеме школе, који су били на високој цени у нашој дечијој свести. Ја тај амблем нисам добио, а сећам се да је био у облику шестоугла.

Нема коментара:

Постави коментар