четвртак, 14. фебруар 2013.

Хајде плави мој сафиру



Дошао сам кући са посла и прихватио се једног пива. Легло ми је ко мајмуну банана. 
Појео сам за доручак око 10 сати неку лазању, која се зове лазања само зато што су тако коре сложене, а унутра нема никаквог меса, већ је састав као нека обогаћена пица. Има печурки, павлаке, саламе, свашта нешто. Волим да с врмена на време мазнем неку. Засити али и човек ожедни од тога. 

Ех сад кад сам дошао кући да ли под утицајем тог пива (Дунђеркси, одлично је), да ли под утицајем звезда и данашњег празника (Св.Валентин вс. Св.Трифун) ја сам почео да певушим једну песму. Плави сафир од Бајаге. Баш ми је пријала толико да сам је на јутјубу погледао 4 пута. Ултимативна песма за заљубљене.

Да ли сам заљубљен? Нисам. 
Да ли волим? Волим.
Кога волим?

Нема коментара:

Постави коментар