недеља, 30. децембар 2012.

Женева

Ето ме и у делу Швајцарске, који се може назвати и Француском. То је област коју зову Воч Вели (Долина сатова). Женева је центар. Потпуно француски фазон. Женске су добре, боље од оних из немачког дела. Перверзно лепе и провокативне. Женева је због Уједињених Нација које имају ту једно од својих седишта, пуна странаца. Од 400.000 грађана, 100.000 је послом везано за Уједињене Нације.


Део Женеве који упоређују са Монмартром


Има доста црнаца који се ту пребацују из Француске. Нисам се осећао баш безбедно. Жао ми је што је то све углавном због предубеђења, али кад је сваки други црнац на улици ко Тајсон из најбољих дана, или ко Снупи Дог, шта да мислим.

У једном парку има споменик који се зове Зид протестаната. Ту су исклесани ликови свих значајнијих протестантских момака, и сасвим је леп, колико то споменик може бити.



Споменик Зид протестаната. (не види се цео јер је дугачак, ово је средњи део)


Парк ружичњак

Клопао сам код неког арапина пицу кватро формађи и супер је била. У бифеу сам наручио неко Бугел пиво, које је баш баш добро.

На Женевском језеру је супер. Ко да си на мору. Око језера су на обали све најпознатији брендови сатова.. Цене тих сатова су ко цене најбољих аутомобила. Мени онако споља гледано, сат ко сат, али шта се ја разумем.

На језеру је и она чувена фонтана, која је један од симбола града.

Ту сам пронашао и један много готиван паркић. Ружичњак. Провео сам ту бар два сата. Шта има да буљим у зградурине, више сам у јапанском фазону. Гледај природу.


Испред седишта Уједињених Нација, ова столица са сломљеном ногом је постављена као уметнички симбол и упозорење да хиљаде страдају због употребе нагазних мина

Свидело ми се када ми је неки црнац пришао и питао нешто. Мислио је да сам локалац. Значи да сам се уклопи у околину.

Нема коментара:

Постави коментар