субота, 24. септембар 2011.

Рече ми жена с друге стране пулта (ЖРУ)

Прођох Босном кроз градове...не. Хтедох рећи нешто друго. Прођох тржним центром "Ушће" по спратовима и радњама. Задржах се на 4 места која су примерена православном мушкарцу да се у њима задржава.. Прво је продавница женског рубља, друго је продавница са техничком робом, треће је књижара и четврто...погађате, оделење са брзом храном.

Љубичасти и црвени комплетић који сам видео у  lingerie оделењу су више него "çok güzel" што би рекла братија са Босфора.






Техничким оделењем сам само прошпартао чисто да запишам ко кер своју територију, нешто што ме је нешто занимало да видим.

Књижара је супер, али су само бестселери углавном изложени. Нађох и пар скромних православних књижица и то на оделењу у књижари где пише "филозофија". Одмах поред "популарне психологије" која обухвата много више рафова него ова са "филозофијом". Нашао сам пар заиста добрих књига које бих волео да поседујем у својој библиотеци, али оставих да сачека Сајам Књига када ће те књиге надам се бити бар упола јефтиније. Записах само наслове и издаваче, да после не лутам по Сајму.





Коначно се дочепах и дела тржног центра где су ресторани са брзом храном. Од 7-8 ресторана (Мек, Кентаки, Бавари...) ја нађох да ми се ништа не свиђа. Све је то нека тра-ла-ла х рана која није равна сендвичу из жениног фрижидера.

Како сам пролазио поред витрина са храном, свака би ми жена с друге стране пулта рекла (и то без осмеха) уморним и хиљаду пута поновљеним речима:
-"Изволите".
-"Ништа за сада. Гледам шта имате."
Оставила би ме да напасам очи тим јутрошњим специјалитетима који су се до вечерас бар 5 пута охладили, и исто толико пута подгрејали. Заправо свидело ми се доста ствари, али то су салате, а мало ми је смор да узимам салату а да не узмем неко конкретно јело.

Дођох кући и покајах се што ништа нисам узео. Фрижидер је празан.
Добро. Има пар пива.

Нема коментара:

Постави коментар