субота, 24. септембар 2011.

О чварцима, кавурми и лепим женама које неко зове и дамама (ЖРУ)

Ево прошло је већ сигурно 48 сати како сам на дијети, што је чини ми се теже него хришћански пост, јер нема много везе са Господом, па нема ни помоћи у трпљењу.

У глави ми се ређају све неке дибидус посластице, које су специфичне за наше поднебље, а које иначе врло ретко једем. Можда једном у години. Кавурме, шваргле, крвавице, цревца на жару, чварци (добро то можда и чешће од овог што сам навео, поједем), сланина...
Прочитао сам неки чланак да те ствари и нису толико страшне као што се прича и да у принципу ако је унос умерен, могу да користе, јер је наше тело чудан неки производ и прихвата све, и све му и користи (ако је одмерено и контролисано).



Хвала Богу па сам ја некако нахерен на стандардну стару сељачку храну и волим да једем више попаре, качамаке, разне ђувече и кукурузе, него што волим печења, роштиље и друге мирисно - месне комбинације.

Али ето сад ми се мотају стално та цревца свињска на жару... Како то смрди, али како је то "укусно".
Баш бих волео неку даму у црвеном блузону и белим ципелама на штиклу, све са бисерном огрлицом и Луј Витон ташницом, да видим како наручује у елитом ресторану порцију цревца на жару и за салату неку лучену паприку. Па женио бих је и поред сопствене жене. Само се питам да ли би стари пријатељи долазили опет у госте, јер би ми кућа очигледно често мирисала на цревца.

Нема коментара:

Постави коментар