понедељак, 16. април 2012.

СЉС

Мало сам се наложио на предстојеће изборе, па како ме не занима ниједна од понуђених партија, а камоли неко од лидера, решио сам да ја будем лидер и да имам своју партију. Партију сам сасвим нескромно назвао по себи, што мислим да као оснивач бар толико могу. Ми смо.. СИЋИНА ЉУБАВНА СТРАНКА.



Циљ нам није да уђемо у парламент, већ да ванпарламетнарном борбом помогнемо Србији,  и пре свега свим њеним грађанима. Ми не обећавамо веће плате и радна места. Ми не обећавамо улазак у Европу и повратак Косова и Метохије. Ми не обећавамо ратове.
Оно што вам обећавамо и што испуњавамо одмах, то је осмех на лицима и топлина у срцу.


Програм партије је заснован пре свега на међусобним односима и раду на себи. Као резултат тога требало би да вам буде лакше ма какве имали проблеме.
Како радити на себи и олакшати живот?
Читајте јеванђеље, посебице део где народ долази на брдо да би слушао Њега, а Он им прича и објашњава.
Шетајте се са пријатељима и вољеним особама. Посебно је шетња поред реке прилично делотворна.
На увреде одговарајте осмехом или уопште не одговарајте.
На подсмех одговарајте смерношћу и топлом речју.

Ко је до сада схватио основу овог програма СЉС (Сићине Љубавне Странке) знаће и за остало шта треба да чини. Онај ко није ни у овом кратком уводу разумео, нек потражи неку од постојећих партија, чији је мотив власт и улазак у парламент.

Нема коментара:

Постави коментар