недеља, 25. март 2012.

О спасавању људи који нису хришћани

Једна од крућих регула на коју се пецају орто браћа и секе, јесте пљуцкавица по не-хришћанима, као и претња паклом и осталим брррррр стварима. :(

Ма мора да су сви који су се иоле оцрквовили, хватали на тај мамац. Макар на моменте. Тајна је заиста.
Обично се каже... Божија милост. Како Бог буде хтео тако ће да бидне.
Ајде да се манемо ове несавршености временске (буде хтео), када је Бог био-јесте-биће и не може се за Њега причати у нашим ограниченим (временским) појмовима.



Читам данас Приче Солом(у)(о)нове... ето одговора.. Није никаква тајна... Сад ћу да ви цитирам, само да ги узем у руке..
Приче Соломунове 16.7
КАД СУ ЧИЈИ ПУТОВИ МИЛИ ГОСПОДУ, МИРИ С ЊИМ И НЕПРИЈАТЕЉЕ ЊЕГОВЕ.

Јес да несам теолог, али за мене је ово одговор и на то питање...
..........................

Још мало о орто екипи.

Трач из церкве...
Био отоич ја на служби вечерњој. Нисам стао са "мушке" стране, него стао са "женске", мада то у духовној разини не постоји, али ајде.. када смо већ толико пали па се делимо.
Почеше они поклони..прво мушка страна (десна) па женска (лева). Био поред мене још један мушкарац, па када десна страна поче вршити поклоне тада и ми, а кулирамо када ови са женске. Међутим тај се батица нешто сморио па у пола службе и он окренуо кад и женскиње. Ја наставио по старом (заједно са мушкима) и ако не стојим са њихове стране. Јесам штрчао али шта има везе. Стајао сам у позадини тамо где су свећари обично.
Не издржа једна госпоја (бака) па ми приђе и благо ми рече да чиним погрешно и да радим као и остали. Ја је саслушах пажљиво и одговорих "ма то нема везе. Кул." И бре ко да сам јој змију бацио у лице. Одскочи госпоја и повуче се на свећарски пулт. Чуо сам је како каже, некој другој госпоји - "Замислите само. Каже ми да нема везе...ццццц!"
Јој што ми било мило анд тхе драго. Нека ми Бог опрости и госпоја бака али ми било смешно.
Сва срећа па се ускоро ти поклони завршише а и ја пређох на мушку страну, па нисам саблажњавао сеја баку.

Нема коментара:

Постави коментар