недеља, 18. март 2012.

О популарном ријалити програму



Да не бих био глуп у друштву и да бих имао неку заједничку причу, испратио сам својевремено три ријалити програма. Наводно различита, а слична као што су јаје од мисирке и јаје од кокошке.
Ајде прво да покушам да овај енглезирани израз "ријалити" преведем на српски. Да видимо.
Имитација стварности. Можда... али опет то би могла да буду и уметничка дела као што су филмови, позоришне представе, књиге... а ови тв испрдци свакако немају везе са уметношћу.
Телевизијска стварност...ајде нек буде тако, мада ми нешто смета у изразу...ако се сетим нечег бољег користићу то, а дотле ово.
Значи први програм такозване тв стварности који сам пратио био је Велики брат. Испратио сам прву сезону у Србији и прву сезону са познатим личностима. После није имало смисла. Толико досадно и глупо. Онда је дошла "Фарма". Гледао сам серијал у којем је главна звезда био ром из Америке. Екрем Јеврић. Са ове дистанце, мислим да је "Фарма" глупља од Великог Брата. Можда није толико досадна, али глупља јесте.
Нисам гледао друге програме тв стварности као што су неки "Двор" и неки на Хепи ТВ, који не знам ни како се зову. Наравно да нисам могао да се сачувам ни од тих серијала, јер сам наилазио у штампи, на интернету и на тв о њима, али их бар нисам гледао.

Разлог за овај блог је заправо тв стварност коју зову "Преживљавач". Мислим да је тренутно  4 серија тог програма. Неки људи чије мишљење ценим причали су ми о том програму у суперлативима. Како је то једина тв стварност коју могу да гледају. Ја се до сада нисам нешто интересовао, али рекох ајде да дам шансу том програму. Имали су прилично агресивну најаву и кампању на Првој Српској ТВ, која је и мене ранила.
Погледао сам прве две епизоде тог "Преживљавача" који би наводно морао да буде са познатим лицима из Србије, Хрватске и региона. Чињеница је да нико од тих лица није познат. То нису чак ни особе које се појављују у новинама, а о другим медијима и да не причам. Можда их има на интернету, али на интернету има и мене па се не трсим да ме сматрају познатим. А можда би требало? :)
"И као пети такмичар, Леееееееееееепиииии Сииииииииићћћћћаааааааааа! Поздравимо га... "
 Глупости. Али бар могу да се ложим овако на блогу.

Дао сам шансу том "Преживљавачу" и ко му је крив што је није искористио. Глупо је.

Степен поређења између та три серијала тв стварности која сам пратио, био би ...
Велики Брат - глупо
Фарма - глупље
Преживљавач - најглупље

-----------


Осврнућу се мало и на фамозне програме који се зову "Скривена камера" а на неки начин су исто поджанр тв реалности.
Некада сам баш волео да их гледам и било ми је смешно. До имбецилности.
Е тада ми је прика рекао да укуцам на јутјубу реч "бразилска скривена камера". По препоруци. Њему је то нешто најсмешније што је икада гледао.
Пронашао сам. Има доста тих снимака.. То је нешто најодвратније и најглупље што сам гледао. Због те бразилске скривене камере, променио сам мишљење и о тв скривеним камерама. Више их нећу гледати.

Баш сам нешто осетљив...

Нема коментара:

Постави коментар