недеља, 11. март 2012.

Поново ради биоскоп




Последњи пут сам био у кину када је даван Аватар, и оне 3Д муње и фазони. Пре тога не памтим. Е дошло је време после биоскопског целибата да се опет скине ђана, па је бата Силе био данаске у обновљеном биоскопу своје младости. Фонтани на НБГ.
Сцена као у 80-тим. Биоскоп пун. Чак су продали више карти него што има места па су неки седели на степеницама. Само су фалили тапкароши.
Даван је филм "Практични водич кроз Београд са певањем и плакањем". О њему сам писао у свом филмском блогу. Пошто је филм у оквиру франкофонског фестивала, којег гарант финансира француска амбасада, цена карте није била нешто скупа. 150 диџи. Био сам са кумом.

Значи, већ рекох, кино пун ко око. А у кину, генерацијска екипа. 30-40 год. просек. Није било клинаца... Ја не могу да верујем. Као да ме временска машина бацила назад у 80-те. Још сам после свратио до тржног центра а са разгласа пичи Љиља Николовска и Магазин. Љубееее, љубе се добри лоши зли.... али нико као мииииииии...

Љуби вас ваш Силе :)

Нема коментара:

Постави коментар