субота, 19. новембар 2011.

Када немаш ништа да радиш онда пишеш блог

Магла, ладно, заиста нигде за изаћи и никаквих планова. Зар има нешто боље него да пискарам своја умовања и импресије, експресије и сексуалне фантазије? Вероватно да има, али ето дошло ми да вас опет мало насмејем и дам веру у вас саме...
Не одај се брате пићу,
него читај Лепог Сићу.

Дакле да кренемо са умовањима... тема, тема... вртим сада главом по соби и тражим иснпирацију... жена.. Зашто ми је жена пала на памет док сам гледао у сијалицу не знам. Ваљда нешто у смислу жена је светлост и топлота.
Дакле жена...



Жена је лепа (а заиста свака јесте, мада их је 90 посто ископлексираних које мисле да нису), жена је секси (нису све, али ако носи грудњак величине 2 - 6, и има косу, нема разлога да се не сматра секси), жена је вампир...(добро то је већ метафизички, али често пута оно чега је свака жена свесна). Жена је ... Сабрина.

Идемо друга тема... кад сам стигао до Сабрине, ту се све завршава. Наравно и почиње.

Шољице за кафу... е то је супер тема
Давно беше када сам пио тај напитак звани кахва. Чим је то било у време док су сви пили из тих шољица (не шоља), можете мислити колико томе има. Касније сам додуше покушавао неке скокове са нескафом, капућином и оним 3 у 1 кесицама, али није то то. Просто кафа није мој напитак.



Гледао сам у Турској, и ако пију много више чај, кафу и даље пију из тих шољица какве смо некада и ми користили. Лепо је то. Цео тај ритуал око кафе. Има ту неке предигре.
Не знам ни сам шта пропуштам.... (на жалост кафа ми заиста смета здравствено), али када женче сада зове да дођем у кухињу, не зове ме на кафу него ме одмах заскаче. Простачки заиста. Са кафом је то већ....еротика.

Трећа тема.... џакузи (Ђакузи) или како се већ каже..
Не немам ја џакузи, али има комшија, а шта има комшија као да имам и ја.
Зашто ли је само престао да ме зове???



Е тај џакузи је страшна ствар, али у пуном смислу речи "страшан". Није ми јасно како се људи могу опустити у тим кадама. Ја сам сав напет и кад почне оно да кључа мени све нешто незгодно. Оно јесте фино као масажа, али није ми опуштајуће.
Друга је ствар са тушем. Туш је изум века када се тиче купатила.

Ајде да не умујем више у овој теми....

Нема коментара:

Постави коментар