субота, 7. јануар 2012.

Шта је у ствари потребно за добар провод? Пиво? Мутно пиво.






Тема из наслова..Шта је потребно за добар провод?
Ништа. Може човек када је фијук и да буде сам себи довољан. Док се још упишавате у гаће, довољан је прст. Нек ти неко покаже прст и ти ћеш се заценити од смеха (стварно зашто?). Екстра провод. Заправо смисао доброг провода је у смеху.
Да ли ће тај смех доћи као последица неког сексања (-"Ха ха ха... како ти је мали!"), или као последица добро испричаног вица, то је мање битно. Не мора то бити зацењивање, може и осмехивање, или просто оно када се очи смеју само (ки на зејтину), али смех је производ доброг провода.
Провод не укључује опијање до бесвести, народњаке или забавњаке појачане до даске, провод не укључује победу Звезде над Партизаном. Провод може укључивати наравно и све то, али за провод је потребно пре свега двоје, троје, четворо...
Сем уколико нисте фијук као неко из провг примера који сам навео. Тада сте довољни и сами себи.
Скоро сам се провео веома добро.
Место радње: Пивница Црвени Рак - Земун
Време радње: 18 - 23.30 часова
Главни актери: Бихар, Лејла, Мустафа и Лепи Сића
Споредни актери: шанкер, гости, звучњаци у локалу, столице и столови
Фабула радње: испијање пива, причање, трачарење, завођење, развођење, све у свему љубав (је ли?)

Пива која сам тамо пио (и ако нису баш народне цене) су међу најбољима које сам пробао. А имам искуства :(

Лајкем (никад пре тога нисам чуо за то пиво) мутни. Точени. Изврсно баварско пиво.
Лајкем тамни. Флаширани.

И разговор и мажење и гажење... Све је лакше уз Лајкен.

Волим цео свет и све људе.



Нема коментара:

Постави коментар